Da Shanty: Wednesday: Classic Vids I Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, mei 31, 2006

Wednesday: Classic Vids I


Ik heb er zo een zin an, dat ik maar meteen een terugkomend iets in het leven ga roepen. Zoals de meeste Shanty members wel weten ben ik een video fiend. Vroeger tapete ik iedere week Yo! MTV Raps, daarna stuinde ik mIRC af voor alle vids maar sinds de opkomst van Youtube is dit allemaal niet meer nodig.

Iedere woensdag vind je hier nu de classic vid van de week. Speciaal geselecteerd door mij, voor jullie.

Omdat ik me tegenwoordig nogal veel in Arabische Sferen bevind, leek het me fraai om te beginnen met 113 - Tonton Du Bled. Nog niet zo heel oud maar blijft wel heel dope.

Genoeg geluld...Kijken met die hap..

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

juli 01, 2006 12:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

juli 18, 2006 4:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home