Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, juli 27, 2006

Tracks Of The Day

Ik had deze track vanmorgen op een cd'tje gezet voor op het werk. Mijn collega keek me direct aan bij het horen van de text. En zojuist wees Seven30 me er nog eens nadrukkelijk op.

Weer een hele duidelijke Lil' Jon productie. Wel lekker toch.

Ok, hij is afkomstig van een mixtape, sorry daarvoor. Maar hij is wel heel lekker. Ik hoop dat dat het weer goed maakt dan.

Dat Myspace hot is in de States is bekend. Maar dat er ook al tracks zijn over Myspace....poeh
Ik verwacht morgen de nieuwe track van Lange Frans 'Mijn Hyves'. ;)

The Game - It's OK (One Blood)
Nieuwe shit van The Game.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Keep up the good work. thnx!
»

augustus 13, 2006 12:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

augustus 18, 2006 4:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home