Da Shanty: Thursday: New Artist Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, augustus 31, 2006

Thursday: New Artist

Vandaag ben ik niet blij. Feyenoord heeft Charisteas gekocht. Godver, dat maakt me niet gelukkig. En ik heb ook nog eens weinig nieuwe shit.

Vandaag wil ik het over Chapter 4 hebben. Ik label het onder new artist maar groentjes zijn het zeker niet. De 4 boys van C4 zijn namelijk oud leden 3rd Storee.

Ze zitten tegenwoordig bij J Records en de head-honcho daar, Clive Davis heeft er zijn persoonlijke project van gemaakt om deze boys te laten boomen.

Er wordt goed op gelet want veel is er nog niet gelekt.

Ik heb dan ook maar 3 tracks vandaag. Een hiervan heb ik al ooit gepost, Lights On feat. Fabolous. Een erg lekkere track al zeg ik het zelf.

De andere twee tracks zijn ook erg sweet. Ik zou zeggen have fun met Fool With U & Callin' On Me.

Zo dat was het, ik ga weer vloeken op het Feyenoord-bestuur, mocht ik nog meer van Chapter 4 tegenkomen dan post ik het natuurlijk meteen.