Da Shanty: Thursday: New Videos IV Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, november 23, 2006

Thursday: New Videos IV

Vandaag 1,2,3,4,5 nieuwe vids voor jullie. Rechtstreeks van het net geplukt. Even een snelle post voordat ik me de rest van de avond bezig ga houden met het kijken van Neuzen en Kameraden.

Omarion ft. Timbaland - Ice Box
Timbo heeft em dus niet geproduceerd, maar doet wel mee in de vid. Ik vond het nummer heel dope, maar die freaky moves van Omarion doen niet echt veel voor me in de vid.


Jibbs ft. Chamillionaire - King Kong
Een tijdje geleden gepost al door Nykro bij de Tracks Of The Day. Vandaag dan ook de bij behorende vid.


Papoose ft. Akon - Ghetto Soldier
Papoose loopt overal te verkondigen dat hij een 1,5 dollar contract heeft getekend. Niet aan de vid af te zien maar toch.


2Pac ft. T.I. & Ashanti - Pac's Life
Al weer een jaar of 10 dood, maar toch nog vids maken. Dat doe je goed denk ik dan. Deze komt van het net uitgekomen 1312321e postuum album van Pac.


Bonus Vid: Nas ft. Jay-Z - Hip-Hop Is Dead (Live)
Geen echte vid nog, maar een live optreden bij BET's 106 And Park. Altijd fijn om deze 2 boys samen te zien.