Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, november 21, 2006

Tracks Of The Day

Zo, de tracks van de dag, of van de nacht, voor die snelle leechers onder jullie.

In het begin dacht ik, dit zal wel fake zijn. Je weet wel zo'n internetmix die je per ongeluk met Kazaa binnenhaalt. Dat bleek niet zo te zijn, dus toen dacht ik Bow Wow...hmm zal ik? Nou ik ben best blij verrast moet ik zeggen. Het klinkt allemaal best goed eigenlijk.
Dope song, dope productie. Allemaal lekker nice en smooth zoals we gewent zijn van de Cornaboyz.
Kinsmoke bestaat uit Twinladen en Tick en horen zo'n beetje bij het hyphy-kamp van The Federation. En vraag me niet waarom, maar ik trek die stijl wel. Dus verwacht hier maar meer van op DaShanty.
Ik weet niet of dit een nieuwe of een oude track is, maar dat hij dope is weet ik wel. Ook handig van de zanger dat hij zichzelf LJ noemt. Lekker makkelijk met google is dat...
Ondanks de bekende sample die Darkchild voor de track gebruikt heeft, is dit een heerlijk nummer. De totale sound klinkt gewoon lekker vol. Ja, erg dope dit.
Tenslotte de HQ-versie van de al eerder geposte Nas/Jigga collabo.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heej jongens hebbe jullie nogh wat meer nieuwe nummers van nas..? en trouwens heb iets gehoord van Eminem - No Apologies..? bedankt voor deze tracks van de dag..

november 22, 2006 4:50 p.m.  
Blogger Nykro said...

Zeer binnekort zullen we nog wat nummers van Nas droppen. Die Eminem track staat op het album 'Eminem Presents The Re-Up' wat ik nog even moet luisteren. Als ik die track de moeite waard vind, dan kun je 'm hier zeker verwachten.

november 22, 2006 7:23 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Wat Nykro zegt...maar dan moeten die Nas tracks wel eerst lekken. Heb wel een nieuwe track gehoord, maar dat was een slechte dj version..

november 22, 2006 10:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home