Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, november 15, 2006

Tracks Of The Day

Oke zoals beloofd ook wat nieuwe Jigga tracks. Het album valt me een beetje tegen. Ik weet niet maar, het doet me allemaal niet zo heel veel. Toch staan er wel wat tracks tussen die de moeite waard zijn. Daarom vandaag wat tracks voor jullie.

Met Show Me What You Got en Kingdom Come, is dit een van de drie Just Blaze tracks op het album. Just Blaze bewijst weer een echte bawz te zijn, en ik moet zeggen dat ik deze track toch het dikst van de drie vind.

Ik trek deze track goed. De sample klinkt me heel bekend in de oren en dat maakt het zo pakkend voor me. Maar waar die sample van is? Wie het weet mag het zeggen.

Bij nader inzien heeft Swizz toch echt wel de dikste track op het album van The Game gedropt. En ook hier komt hij weer met een echte banger. Sterling Simms is een nieuwe signee van Def Jam die ook mee mag doen van baas Jigga.

1 lange verse van Jigga, 1 zangpartij van Ne-Yo, 1 hele dikke beat, een hele hoop verontrustende geluiden. Gal spuwen over het Katrina drama met een een hele duistere sfeer is het resultaat. En ik vind het geloofwaardig.

Ik HAAT Coldplay. Echt verschrikkelijk, en ook op deze track loop ik me constant te ergeren aan de stem van Chris Martin, maar de beat die hij gemaakt heeft is dik. Ik kan niets anders zeggen.

Dre komt hard, Jigga ook, harde track. Niets meer over zeggen.

De rest was dus al gepost of vond ik niet het posten waard. Ik had 14 kapot ille tracks verwacht. Helaas was dat niet zo.
Nu hopen dat Nas dat wel voor elkaar krijgt. Zie hier alvast de tracklist.

Hip-Hop Is Dead
1.) "Don't Hate Me Now" (produced by Salaam Remi)
2.) "QB Tru G's" featuring The Game (produced by Dr. Dre)
3.) "Black Republican" featuring Jay-Z (produced by L.E.S.)
4.) "Where Y'all At" (produced by Salaam Remi)
5.) "Play on Playa" featuring Snoop Dogg (produced by Scott Storch)
6.) "Still Dreaming" featuring Kanye West & Chrisette Michelle (produced by Kanye West)
7.) "White Man's Paper" featuring Damien Marley (produced by Afrikan)
8.) "Blunt Ashes" (produced by Chris Webber)
9.) "Hip-Hop Is Dead" featuring will.i.am (produced by will.i.am)
10.) "Where Are They Now" (produced by Nas and Salaam Remi)
11.) "Let There Be Light" featuring Tre Williams (produced by Kanye West)
12.) "Not Going Back" featuring Kelis (produced by Star Gate)
13.) "Can't Forget About You" featuring Chrisette Michelle (produced by will.i.am)
14.) "Hold Down the Block" (produced by Mark Batson)