Da Shanty: Timbo Xclusives XXXVII Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, juli 20, 2007

Timbo Xclusives XXXVII

De afgelopen weken ben ik veel tracks tegen gekomen, waarvan werd gezegd dat Timbaland er mee te maken had. En natuurlijk wil ik alleen de echte shit, dus na wat research heb ik hier de officiele Timbo's van de laatste tijd.

Allereerst de dikste. Afkomstig van het aankomende 50 Cent album Curtis. De track zou eerst Ayo Technology gaan heten, maar heet nu She Wants It. 50 is wel ok op de track, maar Justin/Timbo klaren de klus alsof de honger nog niet gestild is na FutureSex/LoveSound.



De snippet van Mario's No Definition was al meerdere weken geleden te horen op internet. Toen ik het nummer voor het eerst helemaal luisterde viel het me wat tegen, omdat in de snippet al zo'n beetje alles zat. Ik verwachte nog iets extra's. Maar de track is eigenlijk gewoon heel dik. No Definition heeft wat weg van IceBox van Omarion, en dat is niet gek aangezien King Logan & Johnkenun Spivery aka The Royal Court achter de productie zitten. Toch wordt Timbo ook bij de credits vermeld. Hoogstwaarschijnlijk is Tim verantwoordelijk voor de drums.




De nieuwe single van Nelly Furtado is Do It, die inmiddels wel bekend is van het album. En anders wel van de gebruikte sample en de commotie eromheen. Los van dat is er een officiele remix van gemaakt (de beat is gewoon dezelfde) met Timbo's oldschool-buddy Missy Elliott. Het maakt de track er niet slechter op, maar ook zeker niet beter. Het is eigenlijk gewoon leuk voor Missy, staat ze weer even in de spotlight.



NLT oftewel Not Like Them is een beginnend popgroepje bestaande uit JJ, Travis, V en Kevin. Dat je het even weet. Ze zitten bij hetzelfde label als Omarion en Marques Houston. Dus je moet niet verrast zijn als er ineens flink wat topproducers op het debuutalbum staan. Timbo is er in ieder geval 1 van.


Het duurde even voordat ik 100% zeker was dat dit een Timbaland productie was, aangezien er vrij weinig te vinden was over Petey's nieuw werk, en van Tim is het duidelijk dat hij een andere weg in is geslagen. Maar wie weet had Petey deze beat al een tijdje liggen, en al mag dat zo zijn Petey en Timbo klinkt altijd vers.



The D.E.Y. is een nieuwe groep (Divine, Elan & Yeyo) die getekend zijn bij het Epic Records/SonyBGM label. Hun eerste single is geproduceerd door Timbaland.



Van The Way I Are zijn inmiddels 4 versies. De album versie en ook de al eerder geposte video versie met Sebastian. En nu zijn er nog 2 versies bijgekomen. De franse versie met Tyssem, die in principe Keri Hilsson vervangt op de track, en niet onverdienstelijk. De andere versie is de Rock Remix met Nephew. De reden hiervoor is dat Nephew eigenlijk op het album mee zou doen, maar door omstandigheden is dat er niet meer van gekomen. En dus dan maar een stukje meedoen op de remix.




En ook nog even Danja Handz-tijd. 2 gloednieuwe tracks met wat vrienden van hem, verwacht ik. Ik heb ze net gevonden en dacht ik plak ze er maar even bij. Wel dikke shit.




En tenslotte...

Het album van T.I. is al even uit. En daar stonden nog 3 Danja Handz tracks op die ik nog niet had gepost. Dus bij deze.




ALL FILES IN ONE DOWNLOAD

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

WIL EJ ONTZETTEND BEDANKEN VOOR DE TRACKS MAAR HEB WEL EEN DING DIT SCHIET NIET OP 1 VOOR 1 WANT JE KAN MAAR 1 TRACK DOWNLOADEN EN DAN PAS NA BIJNA 2 UUR WEER 1

HOPELIJK KAN JE HIER WAT AAN DOEN
ALS 1 VOOR EEN DOE BETER MET SENDSPACE

EN EEN HELE BLOCK MET TRACKS VIA RAPIDSHARE

DON'T GET ME WRONG I LIKE VERY MUCH WHAT YOU DOING FORE USE

GREATS SJONNIE UIT DEN HAAG

NUMBER ONE TIMBO FAN

juli 22, 2007 12:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

zou iemand dit nogmaals kunnen uppen maar dan inderdaad als 1 block ? of send me op msn bartuskn(a)hotmail

juli 22, 2007 1:07 a.m.  
Blogger Nykro said...

Ik zal er nog een pakketje van maken. hopelijk lukt me dat morgen.

juli 22, 2007 5:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

thaaaanks man you tha bomB

juli 22, 2007 9:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

:( nog geen pakket meight :D weet je wnn je wel tijd heb ?

juli 24, 2007 8:46 a.m.  
Blogger Nykro said...

Net het pakketje ge-upped peepz. enjoy.

juli 24, 2007 1:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home