Da Shanty: Polow Da Don Xclusives II Image Hosted by ImageShack.us

maandag, juli 09, 2007

Polow Da Don Xclusives II

Her Name Is Nicole....dat gaat de titel worden van de zangeres die ik regeld ontmoet. En iedere keer Boom-Chicka-Wow-Wow-ed ze me en ga ik helemaal los met haar. In mijn fijnste dromen dan. Ik ben single at the moment, maar als ik een Girlfriend had, dan zou ik wensen dat ze zo hot was als zij. En ook al heeft ze geen man nodig, ik zou zou haar proberen te overtuigen van wel.

Oké genoeg corny verwijzingen naar Pussycat Doll songs. Hier de eerste solo track van Nicole Scherzinger. T.I. rapt een stukje mee en de beat kan wel eens bekend klinken. Hij heeft namelijk verdacht veel weg van Kelis - Blindfold Me en Chilli - Straight Jack. Polow drijft niet over van originaliteit, maar het klinkt wel oke...en ookal klonk het niet dope, er komt een video van en die is met de mute-knop ingedrukt ook nog wel de moeite waard.