Da Shanty: Wednesday: Classic Vids II Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, juni 06, 2006

Wednesday: Classic Vids II

Al sinds het moment dat ik U.G.K. voor het eerste hoorde, vond ik het gruwelijke shit. De slicke pimped-out teksten van Pimp C (Free At Last) en de intellectuele gangster verhalen van Bun B (een van mijn favoriete MC's....iets wat ik Nykro minstens 1 keer per week vertel) gecombineerd met die dirty Houston sounds kunnen me keer op keer weer bekoren.

*Switch*

Al sinds het moment dat ik Three 6 Mafia voor het eerst hoorde, vond ik het wacke troep. Het geschreeuw, de simpele teksten en de monotone beats van DJ Paul, Juicy J, Crunchy Black, Lord Infamous, Koopsta Knicca & Gansgta Boo (en vele meer, wel of niet nog in de groep) doen het gewoon niet voor me.

*Switch*

Al sinds het moment dat iets wack vind dan ben ik moeilijk om te lullen. Er moet wel iets vrij speciaals voorbij komen....iets als Sippin' On Some Syrup... en niet alleen omdat de UnderGround Kingz er op meedoen, maar ik voel de track gewoon ernstig in zijn geheel.
Zo erg dat ik onze vrienden uit Memphis nog maar een tweede kans heb gegeven. Welke na Stay Fly ook duidelijk verdiend bleek te zijn.
Dus de classic van deze week: Three 6 Mafia ft. U.G.K & Project Pat - Sippin' On Some Syrup ..... Sip, Sippin' On Some Sip....