Da Shanty: Thursday: New Artist VII Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, juli 13, 2006

Thursday: New Artist VII


Ze mogen er dan wel niet zo leip uit zien maar beats die ze maken klinken des te gevaarlijker. Ik heb het over The Runners, 2 up-and-coming producers uit Orlando Florida. Deze week dus geen rapper/zanger maar een producers duo wat sinds kort flink aan de weg timmert.
De eerste track die ik van deze 2 boys te horen kreeg was Money On My Mind van Lil' Wayne. Toen zei de naam The Runners me nog niet zo veel maar ik vond het wel een dikke track.

Het werk van Dru Brett en Mayne Zayne heeft dit jaar pas echt wat grotere bekendheid gekregen door de eerste echte banger van het Jaar: Hustlin' van Rick Ross. En tevens de Hustlin' Remix met Young Jeezy en Jay-Z is van hun hand. Door die Rick Ross banger ben ik me wat verder gaan verdiepen in The Runners en kwam er al snel achter dat ze veel dingentjes doen voor hun state-genoten.
Zie de tracks Born N Raised van Trick Daddy ft. Pitbull & Rick Ross, afkomstig van het DJ Khaled album, Bring It Back van Dirtbag ft. Dre (waar ik helaas alleen een dj version van heb) en mijn persoonlijke favorite Lil' Haiti van Smitty. Al deze boys komen uit Florida.

Maar ook in New York hebben ze The Runners al gevonden. Dipset is down via de tracks Murder Murder van Juelz Santana ft. Cam'ron en Reppin' Time van Jim Jones. En ook Fat Joe komt met een nieuwe banger: Clap & Revolve.

De laatste 3 tracks die ik met jullie wil delen zijn van Currency ft. Lil' Wayne & Remy Ma - Where The Cash At, de nieuwe van J-Kwon: Look At Me Shine en de eerste R&B track van The Runners Lime Light van KC (die ook op de oorspronkelijke versie van Karma van Lloyd Banks zat).