Da Shanty: Thursday: New Artist VIII Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, juli 20, 2006

Thursday: New Artist VIII


No it's not the doctor, but it's stil D.R.E.

Dat is de slogan van onze New Artist van deze week. De man die bekend werd door veel intro's te beginnen met "This is, This is, This is", wordt door zijn mama gewon Andre Lyon genoemd. En samen met zijn mattie Marcello Velenzano zijn zij beter bekend als Cool & Dre. Nu heeft Nykro laast al een berg instrumentals gedropt van deze twee Miami locals, maar ik wil me nu bezig gaan houden met de gesproken dingen.

Tegenwoordig is het namelijk vrij gewoon dat je als producer de rappende toer op gaat en hoewel Cool zich nog heeft kunnen inhouden, is Dre bezig met zijn solo album The Trunk, wat zal uitkomen op hun eigen Epidemic label.
Nu is Dre, net als de meeste producers, niet een van de meest onderlegde mc's, maar hij doet zijn best en komt redelijk mee.

De eerste track die ik hoorde van Dre was niet zo geweldig...de track heette Naomi en deed niet echt. Ik zal em toch uppen, maar kijk me niet aan als jullie em ook wack vinden.

Wat daarna kwam was al stukken doper... Chevy Ridin' High is een banger van Dre ft. Rick Ross en alsof dat nog niet hard genoeg was heeft Dre er een dikke Chevy Ridin' High Remix uitgepompt met guestspots van The Game, Fat Joe, Dirtbag, Pusha T (van Clipse) en Rick Ross.
Ook op het album van zijn homeboy DJ Khaled staat Dre met een solo track namelijk Movement.


And to return the favor heeft DJ Khaled (aka Beat Novacane) een track voor Dre geproduceerd. Be Somebody ft. Keisha Cole is een hele dikke track...Speciaal voor onze trouwe fan RJ.

En als je toch knaken genoeg hebt dan kun je ook wel vids schieten dus zie hier eerst Naomi en vervolgens Chevy Ridin' High:



1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dope, thanks.
Kan ik hem morgen de hele dag onder m'n werk spinnen. :)

Groetjes, jullie trouwe fan. :D

juli 20, 2006 7:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home