Da Shanty: Tuesday: Dinstrumentals V Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, juli 05, 2006

Tuesday: Dinstrumentals V

Mijn welgemeende excuses voor de verlate post. Ik zal het goed maken met jullie.

Over André Romel Young, aka Dr. Dre, wil ik eigenlijk niet al te veel kwijt. Het meeste is al bekend en de rest zijn alleen maar roddels en geruchten. Een van die rumours zou zijn, dat hij veel beats uit het Death Row-tijdperk niet alleen of helemaal niet zou hebben geproduceerd. Zolang dat allemaal uit de lucht gegrepen info is, post ik vandaag gewoon de beats waar Dre zijn naam achter heeft staan.

Vorige week heb ik met Seven30 overlegd wat te doen met de 105 Dre-beats op mijn schijf. Hij stelde voor om enkel het oude werk te posten. Maar omdat ik nog wat goed te maken heb, doe ik er nog een post bij met wat random tracks. Enjoy!

Pack 1 (55.3 mb)

Pack 2 (60.1 mb)