Da Shanty: Thursday: New Artist V Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, juni 29, 2006

Thursday: New Artist V

Vandaag wil ik met een groep komen waar ik zelf niet zo heel veel van weet, maar welke me wel de moeite waard lijken om iets over te posten.
Big Ken aka Supa Star en Sawed Off zijn twee broers uit Montgomery, Alabama en noemen zich samen 334 M.O.B.B.

Leuk weer zo'n Dirty South groepje waar er al 153032 van zijn, maar deze boys hebben toch iets speciaals, anders had L.A. Reid ze niet bij Def Jam getekend. Nu weet ik niet of ze nog steeds op het label zitten nadag Jigga het roer als CEO / El Presidente heeft over genomen.

De boys hebben natuurlijk ook goed nagedacht over hun naam. 334 staat voor de area code van Alabama, M.O.B.B. vertegenwoordigd de afkorting van Mo' Burried Brothers. Diepgaande shit dus ;)

Toch wil ik niet te veel afgeven want de tracks die ik heb gehoord klinken best wel oke. 334 timmert ook al wat enkele jaren aan de weg. Ze zijn ondermeer verantwoordelijk voor het produceren en ghostwriten voor artiesten als Pastor Troy, T.I, Lil' Jon, Do Or Die en Outkast. Niet de minste al zeg ik het zelf. Het was alleen verdomde lastig om veel downloadbare shit te posten. Het is me wel gelukt met de volgende twee tracks: Take A Picture en Hustlin' (ft. Lil' Mo).

Twee andere track die ik met jullie wil delen zijn Nah Mean (met dank aan DJ Chuck T) en Bankroll (ft. BG, Sheist Bub & Un Casa).

Dat was het dan weer ik ga weer verder met een dag hard zwoegen op the job. Geen vid helaas, want die was er simpelweg niet.
Ik ben weer uit, de baas roept me...One..