Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, september 04, 2006

Tracks Of The Day

Wegens technische problemen bij Seven30, doe ik vandaag de Tracks Of The Day. Ook de Top20 en album van de maand laat hierdoor nog even op zich wachten. Onze Excuses.


Beyoncé - Lost Yo Mind (prod by Swizz Beatz)
Wederom een bonustrack van B's album. Weer een Swizz Beatz productie en weer een dope nummer!

Fergie ft. Will.I.Am - Here I Come (prod by Will.I.Am)
Een gelekte track van Fergie's solo-album The Dutchess. Of ja solo...Dit is al bijna The Black Eyed Peas.

Kelis ft. Spragga Benz - Fire
Beyoncé lekt bonustracks en dan Kelis ook maar. Ik geloof dat dit een bonus is van de niet Amerikaanse Kelis Was Here. Waarom dat deze dan niet op de US-retail staat weet ik ook niet, want deze track is best wel lekker.

Vanessa Hudgens - Come Back To Me
Vanessa Hudgens is meer een actrice dan een zangeres. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet kan zingen. Want ze heeft ook al wat musicals op haar naam staan. Ik heb geen idee welke richting dat ze inslaat met haar muziek, maar dit nummer klinkt wel sweet.