Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, september 13, 2006

Tracks Of The Day

Iets later dan normaal, maar ik moest me even ontspannen. Ik snak nu alweer naar het weekend. Hier de tracks die me vandaag er doorheen hebben geholpen.

Joy Denalane - Let Go (prod by Jake One)
Van wat ik tot dusver van het album Born & Raised heb gehoord, is dit toch wel de lekkerste!

Little Brother ft. Carlitta Durand - Life Of The Party (prod by Nottz)
Heerlijke track van Little Brother! De Nottz-productie is even wennen, maar ik waardeer het nu al.
Rhea - F'd Up
Voor deze singer/songwriter ,afkomstig uit Guyana, lijkt de tijd aangebroken om zelf nu echt in de spotlight te komen. Met de guys van Next Selection achter haar, zou dat wel eens kunnen lukken. Mits ze natuurlijk ook in het echt kan zingen.

BONUS TRACK of the DAY

Lucifer - Ergernis (prod by Secretaris)
Vorige week passte Lucifer me zijn nieuwe album. Hij zei me dat ik wel een track kon plaatsen op het DaShanty van het album Tijdgeest. En dat doe ik dan dus ook. Als je de Osdorp-stijl kan waarderen, dan is dit zeker de moeite waard.

Voor de mensen die niet weten over wie ik het heb; Lucifer is een van de members van De Uitverkorenen uit Amsterdam. Voorheen zaten ze bij DJAX, waar ze met 2 tracks op De Posse Deel 2 stonden. Tegenwoordig zitten ze bij Ramp Records. De verwachting is dat ze eind 2006 met een nieuw album komen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ey dit is 1e keer dat ik zeg, maar al heel lang vind: Julllie regelen harde shit man, Keep Up The Work..
Latr

september 14, 2006 7:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home