Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, september 25, 2006

Tracks Of The Day

I'm Back... Nieuwe laptop, nieuwe week, nieuwe inspiratie, nieuwe muziek.

Young Jeezy - I Love It (prod by DJ Toomp)
De vaste beatmaker van T.I. helpt nu mede ATLien met de beat voor Jeezy's eerste single van zijn nieuwe album Thug Motivation 102: The Inspiration

Katt Williams ft. Suga Free - Hustle & Flow
Ik vind Katt Williams niet grappig. Maar in de VS lopen ze weg met hem. Ook Cam'ron is fan en Katt komt met een album op Diplomat Records. Deze track is een pooier-anthem met uberpimp Suga Free.

Ciara - Promise
Ook Ciara komt met een nieuw album en dit is de eerste single. De quality is nog niet briljant, maar zodra ik een betere heb, hebben jullie em ook.

Lloyd Banks ft. Young Buck, 8Ball & Scarface - Iceman
Voor zijn nieuwe album nodigt Lloyd weer wat vriendjes uit. Op deze track komt hij met een Dirty South allstar line-up bestaande uit mede G-Unit soldaat Buck en nog beter ol' school legendes 8Ball & Scarface.


Ik sluit met 3 tracks van The Runners. Nieuwe shit van deze boys kan ik altijd waarderen.

Bohagon - Get It Off Ya Chest
Lil' Jon zijn protegé heeft ook de Orlando boys ingeschakeld voor een track van zijn nieuwe album.

Bedo - When Dem Pistols Hit Ya
Ik kende Bedo nog niet, maar hij is bekend genoeg om een Runners beat te scoren. Deze heeft wel heel veel weg van vorige beats.

Ludacris - Slap
Een niet zo typische Runners sound, maar in mijn ogen wel de dikste track van Luda zijn nieuwe album Release Therapy