Da Shanty: Wednesday: Classic Vids XVII Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, september 20, 2006

Wednesday: Classic Vids XVII

Na de post van gister zit The Dungeon Family er weer in bij me. En dus is de post van vandaag niet al te moeilijk.

Ik weet nog goed dat ik bij m'n maat Daf zat jaren geleden en dat hij de mega dope video van What It Ain't had opgenomen. Vanaf die dag zag ik de clip wekelijks terugkeren, met als gevolg dat de clip voor de rest van mijn leven door m'n hoofd spookt. De manier hoe Big Gipp op die auto zit met z'n circus-pak vind ik nog steeds de shit.

Cell Therapy is een clip die ik me niet meer kan herinneren, maar de track is een echte goude ouwe voor me. In de clip komt zelfs Cee-Lo als een echte gangsta over, net als Big Gipp niet eens echt een malloot lijkt. Dope om te zien!



Goodie Mob ft. Tlc - What It Ain't


Goodie Mob - Cell Therapy


Cool Breeze ft. Dungeon Family - Watch For The Hook