Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, oktober 18, 2006

Tracks Of The Day

Deze track is afkomstig van 8Ball & MJG's aankomende album Ridin' High. Met deze dikke Bangladesh-productie zit dit nummer wel goed.
Claude Kelly is een nieuwe artiest waar ik vrij weinig over weet te vinden, dus laat ik de track maar voor zichzelf spreken.
Afgelopen weekend was ik enkele shows van 3Voor12XL van enkele weken terug aan het luisteren en kwam deze banger tegen van J-Rock. Wat een vreselijke dope productie zeg.
Ook deze heb ik van 3Voor12Xl. De track werd daar de hemel in geprezen, terwijl ik hem matig vond. Nu ik het nummer wat vaker heb gehoord, vind ik hem steeds doper worden. Dus check hem, en blijf hem checken.
Da Snowman komt er weer aan. The Inspiration: Thug Motivation 102 wordt z'n nieuwe album met daarop deze track.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die soulsearchin' beat is echt geniaal

oktober 20, 2006 1:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home