Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, oktober 11, 2006

Tracks Of The Day

Het album van Diddy is gelekt! Maar daar ga ik niet te veel van posten, want wat ik heb gehoord vond ik niet opvallend genoeg voor de TotD. Wel zal ik de 2 Timbo's vandaag of morgen in een Timbo Xclusives-post gooien.

Dope nieuwe track van de dames Brick & Lace. Catchy as hell en lekker uptempo.
Na de titeltrack van het album 7 Days, is ook Clap Your Hands verzorgt door Tim & Bob. Ik kan niks anders zeggen dan dat dit weer een lekkere track is.
Met Trae hebben we al kennis gemaakt. Eerder hebben we al een track van Trae's album gepost. Dit nummer past er prima bij. Dit is namelijk weer harde klapper van Trae samen met Hall (van Justus).
Iedereen weet dat we zelden radio rips plaatsen, maar deze moet dan maar even. Bovendien zit er maar heel afentoe een tag over de track, wat verre van hinderlijk is. De beat is van Just Blaze en was al op z'n MySpace te horen. Dit is in ieder geval een veel dopere track dan Show Me What You Got.
Nieuwe track van I-15. Het is een tijdje stil geweest rond de jongens, maar ze komen in 2007 met een album. Het zou goed kunnen dat dit daar al een track van is.
We hebben al eerder tracks van Rhea gepost, en nu dus weer een. Dit is wel de dopeste die ik tot dusver heb gehoord.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die Brick & Lace voel ik wel, nog even wachten op HQ.

oktober 12, 2006 1:08 a.m.  
Blogger Nykro said...

Idd, dit is een redelijke myspace-rip.

oktober 12, 2006 1:56 a.m.  

Een reactie posten

<< Home