Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, oktober 19, 2006

Tracks Of The Day


De nieuwe 50 Cent track is opzich best ok. Maar als die beat niet zo aangenaam was, dan viel 50 toch wel door de mand met z'n Puppy Love.
Ik had 'm al even in een mixtape versie, maar dankzij SpineMagazine nu de volledige versie. Het nummer is erg dik. producer Focus heeft het Aftermath gevoel goed in zich. Dikke shit!
Dope remix van het nummer Talk To Me van R&B-zanger George.
R-Les met opnieuw een nieuweling. Voor mij althans, want ik heb van SoulJah nog nooit gehoord. Maar dit klinkt wel weer lekker. Next Selection baby!
The GodBody! Wie? Juist, my thought exactly. Los van de vraag wie het is, staat het feit dat dit weer een lekkere track is. Aftermath's staff-member Dawaun Parker komt eindelijk ook bij de credits te staan, wellicht een naam om in e gaten te houden.
Yummy Bingham komt eindelijk met een album: The First Seed. Ik zie er enorm naar uit als ik nummers zoals dit hoor.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heeejzz.. ff een vraagje... hebbe jullie het nummer snoop dogg - Hood Of Horrors al..? ben egt zo benieuwd naar dit nummer overal word het geprezen maar k kan m nie vinde... verder ga zo vooral door..

oktober 20, 2006 4:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Snoop Dogg - Hood Of Horrors (prod. by Buckwild)
http://www.speedyshare.com/840301712.html

heeft nog wel "Hiphopgame.com" tag

oktober 21, 2006 5:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home