Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, november 10, 2006

Tracks Of The Day

Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!! Aangezien ik nog niet zo veel heb gepost de afgelopen week, haal ik dat nu even in.

Dope CornaBoyz-productie voor deze voor mij nog onbekende zangeres. Check 't!

Leuk nummer van een toch wel weer lekker uitziend vrouwelijk lichaam.
Deze dame uit Baltimore heeft al voor velen de openingsact gedaan, waaronder o.a. Kanye West, Chingy, Musiq Soulchild en zelfs Al Green. Ik heb nog 2 snippets van nummers gehoord en die waren ook bijzonder aangenaam, dus in ieder geval een naam die men in de gaten dient te houden.
Penelope is een lekker eigenwijze femcee. Haar album zou in 2006 uitkomen, maar beter stellen ze hem uit. Het lijkt me namelijk niet verstandig om je debuutalbum tussen het geweld van de grote heren te releasen.
Deze jongeman zat bij de 10 finalisten van een Mariah Carey Contest op BET. Verder dan dat is hij nog niet gekomen, maar hij verdient wel een kans vind ik.

Al eerder hadden we het over The Federation met hun Hyphy-stijl. Ik heb vandaag weer 2 nieuwe tracks weten te bemachtigen. En ze klappen ongenadig!

Nog een klapperrrrr! I wear my stunna glasses at night...