Da Shanty: Thursday: New Videos III Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, november 09, 2006

Thursday: New Videos III

Ik vind die vids posten veel dopere dan dat new artist gezoek. Dus ook deze week is het weer vid time. En ik heb weer heel wat nieuws.

Lloyd Banks ft. Keri Hilson - Help
Had ik al verteld dat ik verliefd was op Keri Hilson. Oké bij deze dan.... Lloyd kan me gestolen worden, Keri doet het weer voor me


Yung Joc ft. Marques Houston & Trey Songz - 1st Time
Het is lijkt wel liefdeliedjes tijd. Na Lloyd Banks gooit ook Yung Joc het op de softe tour. 1st Time spreekt natuurlijk voor zich.


Nelly Furtado ft. Timbaland - Say It Right
De nieuwste single voor de US is net als de vorige 2 ook door Timbo geproduceerd. Ik vind em wel lekker, met een mooie vid er bij...


Eminem ft. 50 Cent, Ca$his & Lloyd Banks - You Don't Know
Slim Shady trommelt wat label mates op voor de eerste single van het Shady records verzamel album "The Re-Up". Ik blijf het een pannekoek vinden die Marshall Mathers.


Snoop Dogg ft. R.Kelly - That's That
2e single van Snoops nieuwe album The Blue Carpet Treatment. Het nummer vind ik niet zo, maar de slip is wel dope.


Pretty Ricky - On The Hotline
Pretty Ricky bewijzen geen one-day-flies te zijn met een nieuwe track en een nieuw album wat er aan komt. Kleurrijke vid zit erbij.


2 Much - Fire
Nu Omarion denkt dat hij volwassen is moet er een vervanging komen van B2K en dat wordt 2 Much. Deze boys zien er echt uit of ze 10 zijn, eentje heeft zelfs een beugel, maar gaan aardig op in hun rol.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dank je wel mannen voor deze dope video zouden jullie het nummer van pretty ricky ff wille plaatsen want krijg m nie gedownload,,,

november 10, 2006 7:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home