Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, november 24, 2006

Tracks Of The Day

Gister had ik geen tijd meer om de tracks van de dag te posten, dus doe ik vandaag maar een dubbele.

Men neme een refrein ingezongen door een paar leuke chicks en een beat van een top-producer. Voeg je eigen, niet bijzondere, rap er aan toe. Et voila, een leuk, fris nummer als resultaat.
Hele lekkere slowjam van Blaze. Met een productie die ook dik is trouwens.
Ik heb weinig te melden over deze zangeres. Beter zeg ik gewoon dat je moet luisteren naar dit lekker nummer. Bij deze dus.
Een remix van Evrything I Love van Diddy's laatste album. De extra vindt je niet in de productie, maar slechts in de toegevoegde verse van Jadakiss. Stiekem ga ik dan altijd twijfelen hoe officieel zo'n ding is.
Opnieuwe Aftermath's G.A.G.E. samen met Akon. Ik weet wat de twee met elkaar hebben, maar de collabo's tussen die twee schieten als paddestoelen uit de grond. En ook dit is weer lekker voor de oortjes!
De track doet me meteen denken aan Mario Winans, maar dat is het dus niet. Wie J-Rice exact is weet ik niet eigenlijk. Maar die info komt vanzelf, wat dit nummer belooft aardig wat. Ik zou zeggen brand deze maar alvast op je cd'tje voor in de auto, dan heb je 'm alvast.
Seven30 had al gezegd over de deal die Papoose bij Jive heeft getekent. Deze track moet van het, nog uit te komen, album 'The Nacirema Dream' komen. Een redelijk dikke track vind ik!
Deze track vind ik persoonlijk niet eens zo dope, maar alleen al omdat Gerald Levert 2 weken geleden aan een hartstilstand is overleden, moet reden genoeg zijn om de track te posten. Het nummer komt trouwens van het album 'Time Is Money' van Styles P. Deze ligt 19 December in de shop.
De YY Twins hebben weer een nieuw album; Chemically Imbalanced. En het is weer lekker hoor. De sound is gewoon happy en perfect voor in de club. Echt de Ying Yang Twins zijn echt de 2 Live Crew van deze tijd.