Da Shanty: The Runners Xclusives VII Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, juni 06, 2007

The Runners Xclusives VII

Ik heb wel een hoop tracks, maar deze shit kan ik ook niet laten liggen. En bovendien heb ik ook niet zoveel zin om al die dingen te gaan uppen.
Het is wel dikke Runnerstime. Vandaag niet 1, niet 2 maar wel liefst 6 Runners tracks. Hiertussen zitten 3 oudere xclusives en 3 splinter nieuwe tracks.

Ik begin met het oude werk.
Dit zijn drie tracks van wat onbekendere lokale artiesten. Met lokaal bedoel ik dan Orlando / Miami, Florida. De tracks zijn allemaal afkomstig uit 2006 en hebben die typische Runners sound.



En dan wat nieuwere shit.
Ook over de eerste artiest heb ik weinig te melden. Ik weet dat hij Majic heet en afkomstig is Miami. Op deze track krijgt hij hulp van surrogaat-Miami inwoner Fat Joe en de voor mij nog onbekendere One Will.


En dan eindelijk iets waar ik over kan lullen. DJ Khaled is aan het uitgroeien tot de mixtapekoning en tevens possecut verzamelaar van de Game. Deze man maakt meestal gebruik van een vast groep producers uit zijn thuisstaat Florida, waaronder naast Cool & Dre, hijzelf (als Beat Novacane), DJ Nasty & LVM en The Diaz Brothers ook The Runners vallen.
Voor zijn nieuwe album hebben The Runners 2 beats afgeleverd. Die met Bun B en Paul Wall is wel oke, maar vooral de banger met T-Pain (die heel hard komt), Rick Ross, Trick Daddy en Plies. Een Florida feestje dus.


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ok...dit is dus waarom Nas zegt dat hiphop dood is...als ik naar deze crap van THE RUNNERS luister kan ik Nas ergens wel begrijpen, niet alleen de lyricists zijn oerslecht, de productie trekt ook op gene zak. Ik ben geen hater, want hier bestempelen ze snel iemand als een hater, ik snap niet waarom, mais bon (frans), je ne cherche pas a comprendre... als jullie dit r'n'b of hiphop noemen dan zijn jullie echt geen hiphop volgelingen. Het gaat al zo slecht met de rhytm and blues "Motown" van vandaag, (waar is de tijd van chic, Al Green, Evelyn King, Stevie Wonder e.a.) en a.u.b dit is pop muziek, geen hiphop, geen r'n'b, wel POP en zelf dit geeft pop een slechte naam. Sinds '93 luister ik naar rap en ben een "die" hard hiphopper en sinds 2000 is het bergaf aan het gaan. Jullie luisteren hier zelf naar Enrique Iglesias...wannabee hiphopper, waar gaan we in godsnaam naar toe?!? ik kan begrijpen dat Kanye en Jill Scott en Common enz ook in jullie smaak liggen, dat zijn er een paar die hiphop en r'n'b een goede naam geven...maar qua keuze producers begrijp ik ABSOLUUT niet dat jullie die runners steunen. Waarom doen jullie geen ALCHEMIST XCLUSIVES of DR.DRE XCLUSIVES of NOTTZ XCLUSIVES of 9TH WONDER XCLUSIVES, damn, er zijn er zoveel die hiphop vertegenwoordigen en toch kiezen jullie voor...



...the runners
damn!

juni 08, 2007 7:21 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Smaken verschillen ouwe....

Kritiek is altijd goed en ik ga ook niet op je haten...

Just Remember...Je hoeft het niet te downen ;)

juni 09, 2007 4:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home