Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, juni 12, 2007

Tracks Of The Day

Te veel muziek, te weinig tijd om te posten. Ik zal er vandaag een stuk of 10 posten, maar morgen heb ik al weer geen tijd. En ik heb nog zeker 50 nieuwe nummers liggen waarvan ik niet weet waar ik ze kwijt moet.

Tyrese, Ginuwine en Tank hebben samen besloten om maar met zijn 3en muziek te gaan maken. Geen slecht idee, als je het mij vraagt. Wat ik wel sneu vind is dat ze nog een 4e member willen via een soort Idols, maar als dat de muziek niet benadeeld dat vind ik het goed. Dee track is lekker trouwens...

Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik erg down ben met Danity Kane. Het eerste album van de dames was voor mij dan ook een van de lekkerste R&B albums van vorig jaar. Nu heeft het toch niet zo geweldig verkocht en zijn de dames weer terug de studio in voor album nr.2 waarvan dit de eerste lekkage is. En damn dat belooft veel goeds.

Waar Prodigy steeds harder faalt, doet Havoc steeds harder zijn best. Alhoewel hij doet volgens mij niet eens zijn best hoeft te doen. Havoc is onpoint, hij outshined Prodigy op alle punten en dropt gewoon een lekkere track.

Dolla is de nieuwste signee van Kovict Music en wat is dan prettiger om de 2 bekendste mensen van je label op je eerste single te hebben.

Niet een officiele remix maar wel heel mooi gemaakt en Chris Brown past gewoon goed op deze track dus vandaar dat ik hem toch maar post.

Jagged Edge ft. Jermaine Dupri & Ashanti - Wind On Me
JD is President van Island geworden en heeft dus wat vrijheid om artiesten te tekenen. Deze zullen worden ondergebracht bij SoSoDef/Def Jam/Island en naast 2 nieuwe artiesten heeft hij ook zijn oude homies van Jagged Egde getekend. Dit moet de eerste single worden.

Ook Cherish is bezig met een nieuw album ook dit is de eerste lekkage daar van. Ook weer vrij fijntjes.

Weer een neuk-track van B.Cox. Dit keer met Trey Songz. Het bekende riedeltje gaat er ondertussen steeds verder uit, maar het blijft heel herkenbaar. Bedroom music.

Benzino heeft een dope stem. And that's it. De track is trouwens niet super wack, maar ook geen hoogstandje.

Snippets van deze track spoken al ongeveer 1,5 jaar rond, maar een definitieve versie in high quality was maar niet te vinden. Nu dan toch. Niet Kanye's best werk, want Stronger & Can't Tell Me Nothin' zijn doper, maar het is ook niet slecht.