Da Shanty: Thursday: Artist Of The Week II Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, juni 08, 2006

Thursday: Artist Of The Week II


Peoples, ik zit met een dilemma...Ik ben verliefd, niet dat dat zo erg is, maar niet op 1 maar op 2 vrouwen.

Maar ik ben de rottigste niet. 1tje hou ik voor mezelf, maar die andere wil ik best met jullie delen.

Meet Cassie, 19 jaar en een van de laatste signee's van Bad Boy. Cassie heeft eigenlijk alles wat je van een hedendaags R&B sterretje mag verwachten. Ze is mooi, kan goed dansen en zingt ook nog leuk. Maar Cassie heeft nog een voordeel: Ryan Leslie.

Ryan Leslie, ook bekend als R-Les, heeft zich in de vorm van gruwelijke producties ontfermd over deze nieuwe jonge ster. Hij heeft haar ook getekend bij zijn productie maatschappij Next Selection. Omdat Ryan weer matties is van P. Diddy en dikke beats levert voor Bad Boy Entertainment, heeft hij aardig kunnen lobbien en zo Cassie een contract kunnen charteren. Bovendien wordt ze gemanaged door Tommy "Ex-Mister Mariah Carey en platenbaas bij Sony" Motolla en dat is ook niets wat je als vervelend zou kunnen beschouwen.

Zeg nu zelf, met zulke looks, semi-kinky teksten en lekkere beats zou het vreemd zijn als deze jonge ster (die je misschien zult herkennen van de Mario - Here I Go Again video) niet zou uitgroeien tot een hele grote binnen de scene.

En het gaat al de goede kant op met Cassie. Haar eerste single Me & U is aan het opblazen in de States en ook hier hoor ik niets dan goeds over deze track.
En bij een dikke track hoort ook een dikke video. Deze wil ik jullie natuurlijk niet onthouden, net als de 3 tracks die ik van Cassie heb kunnen bemachtigen.