Da Shanty: Wednesday: Classic Vids IV Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, juni 21, 2006

Wednesday: Classic Vids IV


On nog even terug te komen op de post van Nykro van afgelopen maandag. Ik denk dat ik mezelf toch wel tot 1 van de grootste Playa fans van de lage landen kan rekenen.
Vandaar dat ik ook erg verheugd was dat Nykro even weer de aandacht vestigde op deze, in mijn ogen, zwaar ondergewaarde groep.

Het album Cheers 2 U behoort echt tot een van mijn favorieten uit die tijd. De dirty beats van Timbo met de afwisseling van de 3 "Playa's" klinkt mij als muziek in de oren...(maar dat is logischhh)

Tegenwoordig zijn de boys ondergebracht bij het Blackground label maar van een nieuwe album is nog weinig bekend.

Veel video's zijn er ook niet uitgekomen, maar gelukkig wel een echte classic van de titeltrack.

Here we go: Playa - Cheers 2 U...