Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, augustus 03, 2006

Tracks Of The Day

Weer een dag dichter bij het weekend, weer een dag met nieuwe tracks.

Deep - Standing On The Edge
Normaal ben ik niet echt warm te krijgen met slowjams enzo, maar deze heeft wat. Hij doet me bovendien aan Lionel Richie denken.

Kelly Rowland ft. Yung Texxus - Still In Love With My X (Remix)
Ik heb het origineel nog niet gehoord maar deze remix is in ieder geval dope.

Algerino ft. Rapclassical - Rapvolution (prod by Oh Jay)
Algerino mailde me gisteravond deze track. En ik vind 'm erg dope moet ik zeggen. Hij is afkomstig van de aankomende Staatsvijandnr 1 tape, waarvan ik jullie op de hoogte houd.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kan niet wachten op die Algerino-tape. Die man brengt dikke tracks. _0_

augustus 04, 2006 2:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home