Da Shanty: Wednesday: Classic Vids X Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, augustus 02, 2006

Wednesday: Classic Vids X

Het is alweer de tiende keer dat ik een Classic Vids post doe... Time Flies When You're Having Fun...

Vandaag wil ik weer een flinke tijd terug gaan.
Laatst was ik bij de homeboy Blazoetje en hij was voor de 7323839 x Belly aan het kijken.
Nu is het dopeste stukje van Belly toch echt wel het begin, waar Nas en DMX met die neon-kleurlenzen die club binnen komen. Wat dat stukje nog doper maakt is de hele dikke track die je hoort. Het gaat hier om Soul II Soul's hit uit 1989: Back To Life (However Do You Want It), maar je hoort niet het dikke origineel maar de nog 10 x dikkere A Capella versie.

Nu is daar helaas geen vid van en zijn mijn video-edit skills niet zo brilliant dat ik dat stukje uit de film even kan rippen. Dus dan maar de vid van het originele nummer.