Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, augustus 07, 2006

Tracks Of The Day

4 nieuwe tracks voor jullie...

112 - Work
Ik weet niet waar het ineens vandaan komt, maar ik vond weer een 112 track. Die kon niet zomaar voorbij laten gaan.

Obie Trice ft. Kuniva (of D-12), Bobby Creekwater, Ca$his & Stat Quo - Cry Now (Remix)
Obie komt met een remix van een van de dikste tracks van zijn album. Hij neemt ook nog de toekomst van Shady Records met zich mee. Ik had em al een paar dagen, maar nu in betere kwaliteit om te sharen.

Young Dro - Naw
T.I.'s protegé komt met een keiharde klapper, staight out of the ATL.

Natalie ft. Bun B - What You Gonna Do
Natalie en nieuw up-and-coming R&B sterretje. Als je dan the legendary Bun-B op je eerste single hosselt doe je het niet slecht.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik had ook niet erbij gezet dat ie erg dik was...maar ik kon em jullie niet onthouden...hij kan natuurlijk never tippen aan Only You of It's Over Now

augustus 08, 2006 10:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

^
|

dat was een post van Seven30....kon via mijn werk niet inloggen :S

augustus 08, 2006 10:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die track met Bun B. is nice.

augustus 08, 2006 6:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home