Da Shanty: Tuesday: Dinstrumentals XII Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, augustus 22, 2006

Tuesday: Dinstrumentals XII

Vandaag schenk ik overbodige aandacht aan Kanye. Hij is al een behoorlijke tijd hot, en dat weet hij zelf ook. En zoals Seven30 en Bruticus misschien wel weten, heb ik een redelijke hekel aan Kanye West. Met name z'n arrogante houding en uitspraken, komen me de strot uit! En misschien kan Kanye er wel helemaal niets aan doen, misschien komt het wel omdat hij vroeger werd gepest ofzo...

Dat ik hem niet mag is dus wel duidelijk, maar ik ben natuurlijk niet doof. Want die beats die hij heeft geproduceerd, zijn ernstig dik. Sommige kun je al bijna classics noemen, iets wat tegenwoordig al veel te snel wordt gedaan, maar dat terzijde. Dus ja, hij verdient wel wat credit daarvoor, als je het mij vraagt.

Zolang Mr. West het bij z'n muziekale uitingen kan houden, zal mijn haat ook afnemen. Misschien ontwikkel ik ooit dan eens liefde en waardering voor hem. Voorlopig moet ik het met de muziek doen. En zeg eerlijk, dat is toch wel het belangrijkste!

Kanye West Instrumental Pack (104 MB!!)