Da Shanty: Wednesday: Classic Vids XII Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, augustus 16, 2006

Wednesday: Classic Vids XII

Vandaag weer iets uit de onuitputbare bron Youtube genaamd.
Gistermiddag zat ik in de Auto van Agga naar Damsco (tjek mij vette Urban slang bossen) en ik ben altijd wel in voor wat geprank, dus had ik Ruud de Wild opstaan. Na wat geneuzel over corps-ballen en andere ongein, ging het over Ray Slijngaard en dat hij in een klein schijtautootje rondreed. Wat er dus op neer kwam dat hij al zijn 2 Unlimited miljoenen erdoor heen gegooid had.

Weinig nuttig info maar wel voor mij een reminder om even wat jeugdsentiment te droppen.
We beginnen met het eerste nummer van Ray en Anita - Get Ready For This.

Vervolgens hun grootste hit: No Limit.

En we sluiten af met hun laatste single: Nothing Like The Rain.


10 Jaar na dato kun je dus de zijn de volgende kun je je de volgende dingen afvragen en concluderen:
-Wat moesten die 4 drollen op Ray's hoofd voorstellen?
-Als ze al een choreograaf hadden dan verdient deze toch zeker de doodstraf.
-Waarom vond ik Anita gruwelijk lekker toen?
-Het succes voor Ray na 2U kwam er niet gewoon door het feit dat de zangpartijen zijn uber-wacke raps nog enigzins redde.
-Hoe hebben deze mensen in Gods naam zo veel geld kunnen opleveren.
-Anita was ook eigenlijk best lekker.
-Dat accent... :S
-Vroeger was toch alles beter.
-Het is niet vreemd wanneer we ons er nu voor schamen.
-Oke het is Nederland, maar als je zoveel verdient dan kun je toch wel wat meer geld in een video stoppen.

En last but no least.
-Waarom klinken platen als Illmatic en Resonable Doubt stukken tijdlozer dan dit, maar hebben ze een hele hoop minder geld opgeleverd.

EDIT: Speciaal voor Bruticus: The Real Thing

1 Comments:

Blogger Nykro said...

Ik kan het niet laten om er op te reageren lol

-Die haardracht van Ray is inderdaad geen videobeeld waard
-True that, al moet ik zeggen da als ik No Limit met The Real Thing vergelijk, dat er vooruitgang in zit
-Omdat ze best lekker was!
-Word + hij koos dezelfde type gast uit zoals hij zelf was voor z'n label. haha wat een succes was dat zeg!
-2 namen: Jean-Paul De Coster en Phil Wilde.
-Inmiddels heeft ze nu ghettobooty ja
-Haha dat is me vroeger nooit opgevallen!
-Vroeger was beter, klaar!
-Tering ik had gewoon 2 cds van hun...
-Nee man, toen was het nog fok de video, de track maakt de track, niet de vid

En last but no least.
-dat is gewoon een bitch, al moet ik zeggen dat ik get ready for this redelijk tijdloos vind.

augustus 17, 2006 1:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home