Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, augustus 15, 2006

Tracks Of The Day

Ik ben deze week weer begonnen met flink sporten en tot mijn grote vreugde blijft de spierpijn tot nu toe uit. Dus niets weerhoudt me om weer 5 tracks te posten vandaag. En ik ben lately on the R&B tip, dus gewoon gezongen tracks vandaag ;)

Pooda Brown ft. Young Gunz - Hey Girl (prod by Scott Storch)
Ik weet niet of ie nieuw is...denk het eigenlijk niet, en de beat lijkt verdacht veel op Missy Elliot - Meltdown. Maar ik vind em wel lekker.

One Chance - Issues
Usher zijn nieuwe groep. Na die track met Fabo heb ik er hier een helemaal alleen... Sweet shit..

Cheri Dennis - Showdown
Back Up zou in eerste instantie de tweede single worden, maar deze is aan Danity Kane gegeven (zie de New Artist post van komende donderdag ;)), dus de single wordt deze dan.

Luke & Q ft. Baby - Ya Heard Me
Ook niet heel nieuw maar wel sweet. De Underdogs' protegés komen weer erg lekker.

Chapter 4 ft. Fabolous - Lights On
Chapter 4 zijn de boys van 3rd Storee zonder K Young. Ze hebben getekend bij J Records en het schijnt dat ze het persoonlijke project van Clife Davis zijn. Vraag maar aan Alicia Keys hoe dat kan aflopen....goed dus...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

augustus 16, 2006 12:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home