Da Shanty: Thursday: New Artist XII Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, augustus 17, 2006

Thursday: New Artist XII

Danity Kane. Daar gaat het vandaag over. Iedereen in mijn omgeving weet ondertussen al dat ik fan ben. En vandaag ga ik een hele post wijden aan deze 5 schoonheden. En vandaag geen geneuzel over de afkomst, leeftijd en interesses van (v.l.n.r) Shannon Rae Bex, Dawn Angelique Richard, Aundrea Maya Garcia Fimbres, Aubrey Morgan O'Day en Wanita Woodgette (aka D.Woods). Maar ik post gewoon het hele album, track voor track in 320 kbps.
En ik ga het per producer doen, om het een beetje te kunnen indelen.
We beginnen met dé man in de R&B scene van dit moment, Bryan-Michael Cox. Hij had het geluk 3 tracks te mogen droppen.
One Shot: De openings tune van Making The Band 3 Season 3. Een van de lekkerste tracks van het album. Lekker uptempo en heerlijk gezongen.
Back Up: Een track die je op deze blog ook in de versie van Cheri Dennis kan vinden. B.Cox heeft de beat en tekst toch aan DK gegeven en ze doen het minstens net zo goed.
Ride For You: De beste slowjam van het album. Gevoelig en sweet.
Nykro's homeboy Timothy "Timbaland" Mosley is ook van de party met 2 dikke bangers. Allebei trouwens geschreven door Keri Hilson.
Want It: Lekker, meer zeg ik er niet over.
Right Now: Geweldig, de track van het album. Zo kinky...luister ook naar die typische freaky Timbaland achtergrondgeluidjes.

Ook Rodney "Darkchild" Jerkins is van de party.
Hold Me Down: De dames komen zeer correct op deze uptempo track, die een typische Darkchild vibe heeft.
Bad Boy's eigen Mario "Yellow Man" Winans is ook van de party met 1 track en 2 interludes.
Press Pause: Een uptempo track, niet mijn grote favoriete, maar zeker goed te doen.
Come Over (Interlude): Laten we het gewoon een lekker tussendoortje noemen.
Ain't True (Interlude): Nog wat lekkers voor tussendoor.

Nog een vriend van het blog, Mr NextSelection Ryan "R-Les" Leslie dropt ook 2 tracks voor DK.
Ooh Ahh: Een typische R-Les beat, wederom een hele lekkere track.
Touching My Body: De track waarmee ze als eerste optraden. Eindelijk heb ik dus een goede volledig gezongen versie.
De gepimpte Jood Scott Storch kan natuurlijk ook niet ontbreken op dit feestje.
Sleep On It: Geschreven door Pooh Bear, was dit de track waar ik tijdens de uitzendingen van Making The Band het meeste naar uit keek. Uiteindelijk viel hij een beetje tegen, totdat die bridge van Dawn erin komt. Die maakt echt de hele song voor me.

Een als laatste credit heb ik Rick-Rubin-Look-A-Like Jim Jonsin.
Show Stopper: De eerste single van de girls. Ik moest er even aan wennen, maar vind em steeds doper. Geen Yung Joc op de album versie trouwens.
Dan blijven er twee tracks over waarvan ik de productie credits zo snel niet tevoorschijn kan toveren.
Heartbreaker: Niet mijn favoriet. Je moet er van houden.
Stay With Me: Een echte balled, maar hij kan niet tippen aan Ride For You.

Enjoy!!