Da Shanty: Thursday: New Artist XV Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, september 14, 2006

Thursday: New Artist XV

Vandaag doen we weer eens een producer als New Artist. Nu timmert onze man van vanavond Shondrae "Bangladesh" Crawford al weer een geruime tijd aan de weg en jullie kennen em vast wel van zijn werk met Ludacris en als Co-Ceo van DTP.

Maar Shondrae is zijn eigen weg in geslagen en heeft sinds kort Bangladesh Records opgericht. En daar wil ik het over hebben. De laatste tijd kom je steeds meer Bangladesh beats tegen, enkele die er uit springen zijn toch wel Kelis - Bossy en One Chance - So Emotional.
Op Bangladesh Records zitten tot nu toe twee artiesten (allebei net als Shondrae uit Atlanta) en van hen wil ik tracks droppen. Ik moet het wel kort houden want ik krijg zo bezoek, moet afwassen (mijn vaatwasser is kapot) en ben met een scheef ook ook nog Ajax aan het kijken.

-Shanell
Van Shanell Woodgett heb ik maar 1 track kunnen vinden. Het gaat om de track >Get It Get It ft. Too Short. Een lekkere club track maar niet heel speciaal.

-Charlie Mackenroe.
Charlie is niet een kerel. Charlie is er drie. De dirty south crew bestaat uit members: Tom Foolery, Eldorado Redd & D.O. Deville. Hun myspace was wat meer voorzienend en ik het er de volgende 4 tracks vandaan kunnen rippen. Oordeel zelf maar ;)
-What Up It Is
-Trunk Rattle
-I Got
-White Girl