Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, september 05, 2006

Tracks Of The Day

Nog steeds is Seven30's probleem niet opgelost, en dus werk ik me wederom in het zweet. Dus support me maar even door die comments te droppen.

Beyoncé - Back Up
Weer een bonus Beyoncé track. Inmiddels krijgt het woord bonus track steeds minder waarde....zucht.

Patti LaBelle, Chris Brown, Ciara, Mary Mary, Sister Sledge & Brian McKnight - We Are Family (prod by Darkchild)
Geen idee hoe oud dit is, maar met zo'n line-up kon ik deze cover niet achterhouden.


Plies - Got Em' Hatin
Plies met weer dat lekkere zuidelijke geluid!

Hots - You'll See (prod by Kanye West)
Kanye heeft weer een nieuwe artiest gevonden ofzo. Hots is de naam, ernstig dope track en de rest mag je mij vertellen.

Ransom ft. Lil' Wayne & Rick Ross - Run It
Rick Ross is terug! dit keer als featuring samen met Lil' Wayne...en wat een banger!!

Nappy Roots - Run Tell The DJ To Crank It (prod by Mannie Fresh)
Na de post van Mannie Fresh, kwam ik direct een nieuwe track tegen van Nappy Roots met Mannie op de beat. Dus als we toch in die vibe zitten, dan kan je dit er ook nog wel bij hebben.