Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, september 26, 2006

Tracks Of The Day

Ook op dinsdag weer wat lekkers. Iets minder dan gisteren maar toch niet verkeerd.

Ik begin met 2 tracks van een nieuwe Puerto Ricaanse artiest Chelo.
Deze boy dropt in zowel Spaans als Engels. Yummy is een funky biligual nummertje welke wel oke klinkt, maar ik ben zelf een stuk enthousiaster nog over U Got Me, die track vind ik echt heel dik.

Termanology ft. Papoose & Lil' Fame (of M.O.P) - Watch How It Go Down (Remix) (prod by DJ Premier)
Een jaartje of 5 geleden zou ik helemaal wild worden van zo'n track, maar ik moet zeggen dat tegen mijn verwachtingen in ik het een hele dikke track vond.

Fantasia ft. Big Boi - Hood Boy
Wij hebben Jim, Jamai, Maud, Floortje en Rafaella..(Boris kan nog net). In de VS hebben ze Ruben Studdard & Fantasia. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. Hier een track van het nieuwe Fantasia album.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

U Got Me...got me hooked!;)

oktober 06, 2006 8:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home