Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, september 27, 2006

Tracks Of The Day

Woensdag is mijn dagje, na het hele weekend, maandag en dinsdag vanalles toegestuurd, geript en gedowndload te hebben, mag ik eindelijk sommige nummers upgraden tot Tracks of the Day.
Voormalig lead-zanger van East 17 blaast zijn muziekale ambities nieuw leven in, door deze track met The Underdogs.

Hi-Tek ft. Nas & Marsha - Music For Life (prod by Hi-Tek)
Na Where It Started At, een nieuwe track van Hi-Tek's album Hi-Teknology²: The Chip. Gruwelijke shit!

Lex ft. Ryan Leslie - Ride 4 Me (prod by Ryan Leslie)
Qua uiterlijk mag hij dan op Craig David lijken, maar zijn muziek lijkt er in de verste verte niet op. Volgens velen is Lex the next big thing, en ik geloof dat hij daar zelf ook niet aan twijfelt. Zover bekend heeft hij nog altijd geen label, terwijl hij volgens de 33 miljoen MySpace users de nummer 1 artiest van het moment is. Hoezo een unsigned hype!

Ludacris - Stuck Up (prod by The Neptunes)
Ik weet niet waar deze vandaan komt, maar op Release Therapy staat die niet. En hij is zooo DIK! Er rest mij maar 1 vraag; waarom??

Mc Lyte ft. Sadat X - Hot Dam (prod by Giz)
MC Lyte kan het nog steeds. Lang niets meer van haar vernomen, maar Hot Dam!
Thanks to SpineMagazine


P Diddy ft. Nas & Cee-Lo - Everything I Love (prod by Kanye West)
Puffy of P. Diddy of Diddy of Daddy, Doody...Fok de naam, als het album Press Play maar dope is. Deze track is in ieder geval de shit.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Weer een geweldige post (Y)

Ga zo door !!!!!!!!

september 27, 2006 10:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home