Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, oktober 23, 2006

Tracks Of The Day

Een nieuwe week en ik ben nog een beetje depressed van die afstraffing van gisteren, maar niet getreurd ik kom met lekkers vandaag. Heel veel lekkers. Ik wou het eigenlijk splitsen over 2 dagen, maar het is zo lekker dat ik niet kan wachten. En ik heb toch genoeg nieuwe shit dus bij deze. En trouwens morgen drop ik ook wel weer wat sweet shit.


Een nieuwe track van mijn all-time favorite Dirty South helden. Ik heb deze mannen hoger zitten dan Geto Boys en deze track van het binnenkort uit te komen album Return Of The Trill voel ik goed. Een nadeel, de track is edited. Zodra ik em explicit heb komt ie hier terecht.



Wie nu nog verkondigd dat ze in de VS altijd voorlopen krijgt een DaShanty ban. Hier is de grime-hype (helaas) weer zo'n beetje over, maar in de VS moet het gaan beginnen. Jigga heeft daarom Lady Sov gesignd op Def Jam...Ik had liever Wiley, D Double E of Flirta D gezien.


Nieuwe shit van The Game. En ik heb de tracklist net gezien van Doctor's Advocate en daar stond deze track niet tussen. Exclusieve shit dus.


Deze track werd ge-request en toen dropte iemand een linkje. Ik zet em dan maar meteen hiero. Wel een web-tag er doorheen, maar ook hier geldt, als ik een "schonere" versie heb dan komt ie.

Nog meer Underground Kingz. Dit keer met Talib die vertelt dat iedereen wel een neefje in Da Dirty Dirty heeft.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

thanx botz voor hood of horrors vind m egt de bom..

oktober 24, 2006 8:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nice drop!

oktober 25, 2006 8:53 p.m.  
Blogger Nykro said...

Meneer jigga, ik heb het origineel nog niet achterhaald, maar als ik hem vind, dan vindt je hem terug in de monday originals post.

oktober 26, 2006 1:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home