Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, oktober 24, 2006

Tracks Of The Day

Na all die hotness van gisteren kan ik natuurlijk niet met slappe shit aankomen vandaag. Maar zeg eerlijk, komen we ooit met slappen shit? Hell no.
Dus voor ik het vaandel weer aan Nykro overdraag voor de dagelijkse tracks, eerst nog even dit:

Weer dikke shit uit Miami. The 305 is wel het Atlanta van 2006 aan het worden. De Cool & Dre beat is weer dik, en Dirtbag komt lekker afwisselend. Dope dus.

Mario doet zijn beste Usher immitatie. En het werkt ook nog. De track is gewoon sweet. En Mario praat dirty shit ook nog...Alsof hij een grown-up is.

Ik zeg maar een ding: Check die verse van Dre....Shit is aan.

Ik mag die Pitbull wel, maar ik ben dan ook bevooroordeeld als iets een Caribbisch tintje heeft. Nu het ook nog over Jungle Fever gaat ben ik helemaal om. En als je niet weet wat Jungle Fever is, verdien je gewoon een slap voor het feit dat je die Spike Lee klassieker niet kent.

Het schijnt de officiele remix te zijn voor de Amerikaanse markt. Ik vind het origineel al te catchy voor woorden, terwijl ik het eerst helemaal niets vond. Nieuwe beat, met een beetje meer R&B vibe...text blijft het zelfde.

De shit is weer Bananas....not. Ik ben er niet heel erg kapot van, ookal is de beat wel apart. Oordeel zelf maar.

Rupee ken ik nog vanuit mijn Aruba tijd. En dan heb ik het niet over 2 weken geleden maar over de tijd dat ik daar woonde. Tempted To Touch was toen heel groot in die area. Nu probeert hij het met Nina Sky en me homie Dougie. (Nee die pic is niet geshopt ;))

Lekker track van Noble dus. Volgens mij met Twista op de featuring en nog een dame, waar ik de naam zo 1,2,3 niet van kon achterhalen.

4 Comments:

Blogger battousai said...

"Slow It Down" is geen Ginuwine/Twista maar een Canadese zanger genaamd "Noble". Check zn myspace: www.myspace.com/noblecallingu

anyway, very Nice Blog!

oktober 25, 2006 6:54 a.m.  
Blogger battousai said...

kleine bijdrage, misschien iets voor Tracks of The Day van morgen ofzo.. :)

The Blays - Feel Good Music (prod. by Trackmasters)
http://rapidshare.com/files/364255/The_Blays_-
_Feel_Good_Music.mp3

Dana Lee - Wanna Be With You (prod. by Cornaboyz)
http://rapidshare.com/files/316117/Dana_Lee_-_
Wanna_Be_With_You__cornaboyz_.mp3

Q.Amey - Get At You (prod. by B.Cox & Adonis)
http://rapidshare.com/files/528031/Q.Amey_-_
Get_At_You__b.cox_.mp3

Cassius Henry - Just Not You (prod. by Mario Winans)
http://rapidshare.com/files/51389/Cassius_Henry_-_
Just_Not_You.mp3

Jay Mathis - Kiss (prod. by Darkchild)
http://rapidshare.com/files/504087/Jay_Mathis_-_
Kiss__darkchild_.mp3

M.O.P - What The Fuck (prod. by DJ Premier)
http://rapidshare.com/files/440138/M.O.P_-_
What_The_Fuck__djPremier_.mp3

oktober 25, 2006 6:57 a.m.  
Blogger Nykro said...

Dope bijdrage battousai! props man!!

oktober 25, 2006 7:27 p.m.  
Blogger battousai said...

no problem :)

oktober 29, 2006 2:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home