Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, november 01, 2006

Tracks Of The Day

Het lekt! En dat zal zo blijven de komende weken, aangezien iedereen nog snel een album wil droppen voor het einde van het jaar.

Channel Live ken ik van lang geleden. Als featuring op Free Mumia van het KRS-One album. En daarvoor nog Mad Izm met KRS-One. Maar gisteren is ineens iets nieuws verschenen, Secret Science Rap. Dit is de openingstrack van de cd en hij is best ok.
Ik heb me de tering gezocht naar meer info over deze beste man, maar blijkbaar is internet niet z'n ding ofzo. Ach ja, dan help ik hem maar een handje. Sweet R&B music is dit.
Voor Deep Side zit je goed bij DaShanty. Wederom een ernstig dope track!
'Deep Side you crazy for this one, somebody 'bout to have a baby to this song'
Soow! Hoe heerlijk dik is dit. Jazzy is de naam, onthoud 'm! 14 November komt ze met een album 'Oh Jazzy'. Ik ben benieuwd of daar meer van dit soort werk op te vinden is.
Nieuwe track van Mario met een Polow Da Don productie. Ik vind 'm wel ok, en als ik 'm nog vaker ga horen dan zal ie best dope zijn ook nog.
Zoals ik zei in het begin, het lekt. Nadat van Jigga en The Game al tracks op het net verschenen, is nu Nas aan de beurt. Dus na 'Hip Hop Is Dead' is hier 'The N' en dat maakt de titeltrack(s) compleet.
Deze track is uit 2005, maar is niet echt bekend. En Ricki Lee heeft nog wel mee gedaan aan Idols! maar blijkbaar wil de Australiese muziek niet echt aanslaan. Bij deze nog een poging.