Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, november 28, 2006

Tracks Of The Day

Da Shanty is slecht voor je sociaal leven. Niet dat van jullie misschien, maar wel dan van Nykro en mij. Vandaar dat we het even omgooien, voortaan Tracks Of The Day op maandag en woensdag van Nyk en op dinsdag en donderdag van moi.

Nykro is er op tegen om Nederlandse shit te droppen, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan. Bovendien is de quality niet brilliant, maar deze klapt zo vreselijk hard, niet meer normaal.

PS: Wij waarderen Nederlandse shit en de effort die er in gestopt. Als er bezwaren zijn van Top Notch, The Opposites of Reverse dan zullen wij de track meteen verwijderen.

5 old school legendes op 1 track. Marley Marl flipt de beat van The Symphony en maakt er een 1988 feestje van.

Van de Eminem & Mike Boogie Mixtape The Pre-Up komt deze duistere track. Na die ille vid van Prodigy heeft hij weer wat credits bij me gewonnen, deze track is niet briljant maar ik heb me er al jaren bij neergelegd dat er geen Shook Ones of G.O.D pt III uit de pen van P komen.

Vroeger vond ik Paul Wall het dopest van het duo wat hij vormde met Chamillionaire. Tegenwoordig is het andersom. Ook de boys uit Memphis vonden dat, van daar dat ze de Chamillitairy Man uitnodigde voor de eerste single van hun nieuwe album.

Weer een knaller uit Miami. Toen ik het eerst Opa-Locka zag staan kreeg ik een sprookjesverhaal gevoel, maar het is gewoon een grimey stad net buiten Miami en thuisbasis van Brisco.

De Sint is net binnen of de kerstshit ligt al in de winkels. Ook ieder jaar komen er weer verschillende kerstsingles uit. Normaal niet het noemen waard, maar voor deze wacht ik gewoon op de vid met Aubrey en Wanita van DK in zeer kinky rode pakjes.

Even mijn fuck-up van vorige week goed maken. Hier dan de echte remix van Smack That, afkomstig van The Re-Up met nieuwe Shady Records helden Stat Quo en Bobby Creekwater.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

coole BLOG ;) kbezoek jullie site elke dag ;) doe gewoon zo verder:D :p kwou vragen of jullie die Opa-Locka nog is willen uploaden of op Zsharze of iets posten THX

november 29, 2006 6:11 p.m.  
Blogger Seven30 said...

oH SNAP, er zijn tracks weggehaald...dat is nog niet eerder gebeurd...even uploaden dan..

november 29, 2006 8:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home