Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, december 11, 2006

Tracks Of The Day

Hopelijk was het sendspace-gedoe incidenteel. En om dat te controleren probeer ik het gewoon weer met SS-links. Ik zal het in de gaten houden.

Deze track staat al het hele weekend in de wacht om op het DaShanty te komen. En dat is natuurlijk niet voor niets, want dit is een dope slowjam. Een ander nummer van Watson 'My Girl' had een Tim & Bob-productie, dus het is mogelijk dat ook deze track van dezelfde producers afkomstig is. Maar dat kan ik nergens bevestigd terug vinden.
De nieuwe single van Mya is er dan eindelijk. Lock U Down van het album Liberation moet het dus gaan doen voor Mya. Het klinkt allemaal heel nice en met genoeg airplay redt dit het wel.
Ja, de Nas tracks blijven komen. Allerlei rips van het album staan op het net, maar een nette grouprip blijft voorlopig nog achterwege. Deze track zul je overigens niet op Hip-Hop Is Dead terugvinden.
Tenslotte nog deze track van Snoop. Het is een nummer wat op Tha Blue Carpet Treatment zou komen, maar vanwege wat rechten er niet op is komen te staan. De track is erg laidback en erg Snoop D.O.G.G..

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welcome back(Y) Keep up the good work
Denk je dat je die nas tracks nog een keer kunt updaten?

december 12, 2006 11:06 a.m.  
Blogger Seven30 said...

Even kijken of we tijd hebben ;)

december 12, 2006 12:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heb de cd inmiddels, toch bedankt ;)

december 12, 2006 4:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mja staan er nogsteeds, dus hopelijk idd eenmalig. keep up the good work =)

correzz

december 12, 2006 6:27 p.m.  
Blogger Nykro said...

illmattie, er zit nu niets anders op. Sendspace was behoorlijk relax voor ons, maar als ze steeds verwijderd worden dan schiet het niet op.

december 13, 2006 6:41 p.m.  
Blogger Nykro said...

Ik probeer nog 1 ding, namelijk Link-protector. Als dat niet lukt dan geef ik het op.

En ik weet er zijn genoeg andere hosts, maar ik ben erg tevreden over sendspace.

december 14, 2006 3:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home