Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, december 06, 2006

Tracks Of The Day

Belofte maakt schuld. En van die schuld wil ik zo snel mogelijk af. Dus vandaag een extra dikke editie van de Tracks Of The Day.

Men zegt dat dit een unreleased nummer is van Beyoncé's album B'Day. Wat mij betreft had deze er dan gewoon op gemogen. Ten eerste omdat het album maar 11 nummers bevat, en ten tweede is het best een lekkere track.
Ciara's album The Evolution is pas gelekt en was wel aardig. Deze bonus track past er dan ook mooi bij.
Nog verser is het album Keshia Chante, getiteld 2U. Ik heb 'm net binnen en dit nummer doet wel enorm.
Deze dame komt binnekort met een mixtape, waarvan deze track afkomstig is. Ik ben benieuwd naar de rest van de tape, want dit klinkt toch wel aardig.
Lil' B is een van de 3 leden van The Pack. Na de track Vans van The Pack, is dit weer zo'n vreselijk kale beat, die wel weer enorm knalt.
Kleine Eddie met een nieuwe track. Er is ook een versie van Bobby Valentino, maar aangezien dit de originele is post ik deze.
Ze blijven komen, de tracks van Nas. Maar welke nu uiteindelijk op het album verschijnen? Time will tell. Deze track is wel dope, ondanks de vrij bekende sample, die dan wel weer door Salaam Remi aardig geflipt is.
Nog een track van Mr. Jones. Het is nog niet de explicit versie, maar die komt vanzelf wel.
Pete Rock heeft in Japan een mixtape uitgebracht (Masterpiece 01 Mixtape). Op die tape stond deze track met Slum Village en dat is altijd dope om daar weer eens wat nieuws van te horen.
Na die hele dikke track Throw Some D's weer een dope track van Rich Boy. Ditmaal samen met Snoop en Gangsta Boo. Shit klinkt lekker!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

DANKEEEEE

december 07, 2006 12:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

waarom zijn de nummers van Ciara Beyonce en van Nas (allebei) verwijderd..?

december 07, 2006 5:16 p.m.  
Blogger Nykro said...

Waarschijnlijk omdat ze niet teogestaan zijn. Belangrijker is, wie verwijderd ze.
Ik ga ze uppen.

december 07, 2006 5:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yeah, mooie nummers, vooral die van Beyoncé

Danke danke

december 07, 2006 6:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik houd van lied Krys Ivory en Kanary. U zegt er een mixtape zijn? Is het beide meisjes? Één van beide manier zou ik het kopen.

december 11, 2006 7:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home