Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, december 01, 2006

Tracks Of The Day

Omdat Seven30 (links) en ik (rechts) vandaag die post samen fixen, geen artistpic maar een DaShanty pic...bawzen, hahahahaha. Genoeg ge-ego-t, hier die tracks van vadaag.

Opnieuw een track van Bow Wow. En opnieuw eentje die dope is. Dadalijk moet ik het album nog gaan downloaden. Het zal toch niet....

Leuke slowjam van J.Holiday. Bijzonder aardig nummer dit.

Scram Jones met een dikke banger. Jae Millz opent aardig, maar het geheel zwakt naarmate het nummer vordert een beetje af.

Redelijk nummer van een voor mij onbekende met heel veel bekende vriendjes. Het maakt het er niet beter op vind ik. Maar goed, The Game, Talib, Extra P, Rahzel en Just Blaze...wat wil je nog meer.

Een bonus track van Snoop's 'Blue Carpet Treatment'. Maar eigenlijk had deze track er gewoon opgemogen wat mij betreft.

4 Comments:

Blogger Seven30 said...

Wat een vooroordelen ;) hahahahahaha.

None Offence taken ouwe.

december 02, 2006 4:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en ik maar denken dat je een vrouw was sorry.

december 03, 2006 11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ey seven gladje van me...serieus je begint me geld te kosten...ik ga denk ik een sendspace abbo nemen ouwe!!! hahahah rustiggggg

kusjes donnie aka mcnriq

december 03, 2006 11:57 a.m.  
Blogger Seven30 said...

Het wordt tijd dat ik hier geld voor ga krijgen ;) hahahahaha vanavond weer knallen met D6 ouwe..

december 03, 2006 4:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home