Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, februari 14, 2007

Tracks Of The Day

Ik ben lui vandaag. Maar toch heb ik die stash voor jullie en met dank aan die boy met die echte leipe Mocro flava Battousai. Thanx nog maals ouwe.

Speciaal voor Priya: Jay Sean ;) Het nummer is trouwens best oke en zolang ik me die suffe kop van Jay er niet bij voorstel komt het wel goed.

Geen idee wie Steven Russel is. Maar Gerald ken ik natuurlijk wel. Helaas is deze R&B legend niet meer in ons midden, maar er ligt nog genoeg postuum werk om een tijdje te kunnen genieten.

Kashus komt uit Dade County a.k.a. The 305 a.k.a. Miami, Floria. En dat wil hij graag met ons delen. Gelukkig doet hij dat op een dikke beat van de CornaBoyz, zodat het prettig luisteren wordt.

Just Blaze zoals Just Blaze hoort te zijn: vol van drama en gebang. En Juelz komt ook erg sweet op die themesong van de nieuwe Nike Basketball commercial, die ik er voor de show ook maar even bij heb gedaan.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

steven russel.... :O

CEO van the underdogs ;)

februari 14, 2007 10:26 p.m.  
Blogger Seven30 said...

aha...dat verklaart een hoop

februari 14, 2007 10:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

The one-hour limit has been reached :(
oke ik moet dus proberen elke dag de posts bij te houden, ben nu die van gisteren en vandaag downloaden haha dat kan dus allemaal niet tegelijk...

nja dan wacht ik ff...

februari 14, 2007 10:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

request please?
"All because of you" van tha cornaboyz, echt een super nummer, maar ik kan het maar ni vinden misschien jullie wel, op hun myspace is staat het liedje

februari 15, 2007 2:04 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

tis inorde, kheb het gevonden das van Marques Houston echt een goe nummer van 2005

februari 15, 2007 2:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home