Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, februari 07, 2007

Tracks Of The Day

Another day...

17 April komt Strength & Loyalty van BTHN uit. Het gerucht doet de ronde dat ze ruim 70 nummers voor het album hebben opgenomen, goddaaamn, that's a lot! Deze zal er in ieder geval zeker op staan.
Another B.Cox joint...en dan met de 23-jarige beginneling Donavan Aaron Green uit Baltimore. Green won in de US al enkele toernooien voor talenten en werd qua stem vergeleken met Michael Jackson. Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Check 't zelf...
De track Complicated heb ik ooit eerder gepost op DaShanty. Nu heb ik eindelijk weer een nieuwe van het trio, maar echt hard gaat het niet wat nieuw materiaal betreft. Het is overigens een webrip, maar toch redelijke kwaliteit en de track is ernstig dik.
Nog een dikke track van een groep die ik een paar jaar geleden tegenkwam. Toen vond ik ze wel ok, maar sneeuwde ze onder door 112 en Jagged Edge. Nu, volgens hun myspace, moet het in 2007 gaan gebeuren. En met dit nummer komt dat wel goed.
Opnieuw een Rich Boy track op een Polow-beat. Op het aankomende album van Rich Boy, komen buiten de door Polow Da Don geleverde producties, ook een productie(s) van Timbaland & Danja Handz. Deze track is overigens uit de film Rocky Balboa.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dynasty track is wel dik ja...Kunnen we nie een regeling treffen dat jullie bij de tracks vermelden wie deze tracks wel digt
Bv: dynasty-lose it(tricky material):) Peace out

februari 08, 2007 12:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nummer van Bone Thugs is verwijderd....

februari 08, 2007 1:29 p.m.  
Blogger Seven30 said...

@tricky...Tristao ouwe jij digt toch alles wat wij posten...

februari 08, 2007 2:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hehe, you got me....Jullie posten wel geschikt naar mn smaak ja..

februari 08, 2007 4:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home