Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

vrijdag, februari 09, 2007

Tracks Of The Day

Een beetje later dan gepland, maar beter laat dan nooit.


En we beginnen meteen met deze hele dikke track van Cassidy over een Swizz Beatz beat, tenminste dat denk ik. Helaas is deze versie nog clean. Nog even wachten op de dirty dus.
Nog een dope track van cormega afkomstig van z'n mix album The Prelude. Ik ben benieuwd hoe de rest van de cd er uit gaat zien.
Dit is echt heerlijke shit! Jazzy Jeff gaat op de Dj Quik-toer met deze Quik's Groove-achtige track. Dit luistert lekker weg...
Een andere track, van Dj Jazzy Jeff's EP The Return Of The Magnificent, is deze net zo lekkere song met Raheem Devaughn. Jazzy Jeff brengt echt mega relaxte music met deze EP.
Akon is een druk baasje, je hoort hem echt met iedereen tracks maken. Deze productie heeft hij ook wel netjes gedaan, redelijk catchy, maar net niet helemaal (voor mij).
I-15 her-introduceerde ik gisteren al. En toevallig kwam ik meteen weer een track tegen van ze. Dus voorlopig maken ze hun belofte waar.
Jazze Phizzle samen met de nieuwe boyz uit Compton. Ze zitten nog niet bij een label, maar dat zal niet lang meer duren, want deze track klinkt prima!
Erg lekker nummer van L.E.P., whoever that may be...
Weer een typische crunk-beat van Lil' Jon. Ik had hem bijna gemist. Pitbull klinkt wel ok, Jim Jones komt dope.
Nieuw groepje uit de VS die veel (gaan) samenwerken met de Trackboyz. Bij toeval kwam ik tegen deze track tegen omdat er bij stond dat het een Timbaland-productie was. Ik wist wel dat het niet klopte, maar toch wou ik hem even horen. En het klinkt toch best sweet dus, dan maar posten met de correcte info.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Cormega track >>> alle andere posts ;)

februari 09, 2007 3:45 a.m.  

Een reactie posten

<< Home