Da Shanty: Timbo Xclusives XXVII Image Hosted by ImageShack.us

maandag, februari 05, 2007

Timbo Xclusives XXVII

We hebben een lange tijd geen Timbo-post meer gehad hier. En ik heb besloten om voortaan Timbo's protegé Danja Handz ook maar te betrekken in dit item. En dan is er inmiddels flink wat te posten.

Allereerst de dikke track van het aankomende album Shock Value van Timbaland. Het nummer was al in 2006 in bagger-kwaliteit op het net te verkrijgen. Sinds een week is het nummer in goede staat te vinden. Het wordt de eerste single van het album, en dat die heel dik is, was al bekend!
Persoonlijk ben ik nooit een fan geweest van BTNH. Inmiddels ben ik er ook achter waarom ik dat niet ben. Het probleem lag niet zozeer bij Bone Thugs, maar bij Dj U-Neek. De beats spraken me gewoon niet aan, want als ik Swizz Beatz met BTNH hoor klinkt het een stuk doper. En na nu deze met Timbo (en hoogstwaarschijnlijk Danja) ga ik Bone Thugs-N-Harmony toch wel waarderen.
Afkomstig van het aanstaande Dj Khaled album, We The Best, komt deze knaller. In ieder geval heeft de Terror Squad member genoeg vriendjes in de scene, zowel producers als rappers, om er een dik album van te maken.
Tenslotte heb ik nog 3 van de 6 Danja Handz-tracks van Katherine McPhee's album. De andere 3 zal ik later nog posten, want ik heb ze momenteel niet bij de hand.