Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, februari 26, 2007

Tracks Of The Day

Na een drukke week van voetbal en carnaval (wat ik niet gevierd heb) heb ik een aardig lijstje van dope nieuwe nummers. En dat komt natuurlijk omdat ik vorige week geen TOTD heb gepost. Why? Because i can...

Maar ik maak het nu wel een beetje goed, denk ik.

13 Maart komt het album van 8Ball & MJG uit. Cruisin' is een van de nummers van Ridin High.
Weer en Hyphy-track, maar deze keer niet van The Federation of E-40. Nee 40 Glocc brengt deze knaller.
Hiervoor verwijs ik kinderlijk eenvoudig naar westcoastrydaz. Daar staat namelijk meer info en nog 4 andere tracks.
Een strakke Polow Da Don beat en een collabo met Missy moet Chilli (TLC) blijkbaar back on track brengen. Maar ik weet niet of dat wel gaat lukken. Aan de productie ligt het in ieder geval niet.
Van Joell Ortiz hebben we geloof al eens eerder iets gepost. Ik weet zo ff niet meer wat, maar het zal vast ook wel op Ortiz' debuut album The Brick (Bodega Chronicles) komen te staan.
De officiele extended remix van King Kong.
De lead-single van het nieuwe album van Rowland is deze dus. Het duurt allemaal heel erg lang met haar. En dit moet dan weer allemaal officieel zijn. Zover dat nog kan. Inmiddels is de titel van het album veranderd van My Story: Kelly Rowland naar Miss Kelly te verwachten in juni 2007.
Luch Million$ is geen kleine jongen. Hij is eigenaar van Street Hustle Music Group en al vanaf z'n 13de bezig in de hiphop-scene in Atlanta. Zijn album Money - Power - Respect wordt al een tijdje met hoge verwachtingen verwacht. O.a. Dem Franchize Boyz en Crime Mob werken mee aan het album.
1 Mei komt Marco Polo met zijn album Port Authority. En dit is eindelijk weer eens een album waar ik naar uit kijk wat uitkomt op Rawkus.
En tenslotte om het dancehall-gehalte wat op te halen, weer eens een nummertje van Sean Paul wat toch wel aan te horen is.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bij nummer van Chilli, Jibss en Kelly Rowland krijg ik dit:

This file has been deleted for the following reason: requested by authorities.

februari 28, 2007 11:18 a.m.  

Een reactie posten

<< Home